Zwroty i wymiany
Każdy nasz produkt jest opatrzony specjalną plombą gwarancyjną, której nie da się przypadkowo zerwać ani odkleić, a pod wpływem temperatury ciała-odbarwia się.
Samodzielne usuniecie plomby nie powoduje uszkodzenia zakupionego towaru - plomba nie ogranicza również w żaden sposób możliwości zapoznania się z zakupionym towarem, w granicach zwykłego zarządu.
Jeśli zdecydujesz że nasz produkt Ci odpowiada po prostu usuniesz jak i inne metki - przecinając plombe.
Zwrot produktu bez plomby gwarancyjnej nie zostanie uznany.
A zatem jeśli zamierzasz kupić sukienkę i wypożyczyć ją na imprezę.
Zapomnij! Szkoda naszego czasu i Twoich pieniędzy.
PLOMBA UMOŻLIWIA PRZYMIARKE SUKIENKI. NIE MA MOŻLIWOŚCI ABY PODCZAS PRZYMIARKI PLOMBA ULEGŁA USZKODZENIU .
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu.
- Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy, o której mowa w ust. 1 w szczególności:
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.
- W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania pierwszego, jaki otrzymał od Sprzedającego. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty (nie dotyczy dowodu zakupu) a także oryginalne opakowanie również wtedy, gdy zostało usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną.
- Zwrot zapłaconej przez Konsumenta kwoty zostanie dokonany przelewem na wskazane przez Konsumenta konto bankowe niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego pisemnego oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Ze względu na dobro klienta prosimy wysyłać zwroty przesyłką monitorowaną (listem poleconym) na adres sklepu podany w formularzu zwrotu (Uwaga!!! list zwykły nie jest monitorowany, a w przypadku jego zagubienia nie jest możliwa rekompensata).
ADRES ODSYŁKI ZWROTU TOWARU : ul. Brytyjska 24/14 , 75-430 Koszalin
Poniżej znajduje się formularz zwrotu do pobrania:
WYMIANY wadliwych produktów
W przypadku gdy towar okaże się wadliwy, natychmiast po otrzymaniu zwrotu i rozpatrzeniu reklamacji nastąpi zamiana na inny niewadliwy produkt (jeśli będzie on dostępny), lub nastąpi zwrot należności za wadliwy produkt wraz z kosztami przesyłki. Do reklamowanego produktu należy dołączyć formularz zwrotu wraz z informacja o wadzie. Prosimy odsyłaż najtańszą możliwą formą przesyłki lub kontaktować się w sprawie odbioru wadliwego produktu.
Wymiana na inny rozmiar ,kolor lub model
Wymiana na inny rozmiar kolor lub model jest bezpłatna, wystarczy odesłać produkt do nas wraz z informacją o wymianie ( model, kolor, rozmiar). Aby usprawnić proces wymiany taka informację koniecznie proszę przesłać również mailem wraz z informacja na kiedy potrzebują Państwo wymienianego produktu.