payu

Informacja: tel. 506 166 056 (wtorek-piątek w godz: 13:00-15.00), e-mail: zamowienie@lejdi.pl

Często zadawane pytania

1. Czy rejestracjajest konieczna, aby móc dokonywać zakupów?

2. Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?

3. Zapomniałeś hasła?

4.Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

5. Kiedy otrzymam zamówienie?

6. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

7. Jeśli złoże kilka zamówień czy mogę je połączyć i otrzymać w jednej paczce?

8. Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?

9. Czy mogę osobiście odebraćzamówiony towar?

10. Czy wysyłacie zagranicę?

11. Jakie są koszty dostawy paczki?

12. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie jeśli nie udało mi się dokonać płatności online poprzez PayU lub Przelewy24?

13. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

14. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

15. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłany towar?

16. Czy jest możliwość wymiany artykułu?

17. Czy wymiana jest płatna?

18. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

19. Co zrobić, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

20. Jaki nosze rozmiar?

21. Co zrobić jeśli mam problem z doborem rozmiaru lub mam nietypowe wymiary?

22. Co oznacza informacja, że długość można dopasować?

23. Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

24. Czy mogę zwrócić produkt jeśli wcześniej wybrałam inna niż standardowa długość?

25. Gdzie umieścić informację o innej długości (dla sukienek gdzie jest taka możliwość -patrz opis na karcie produktu)

26.Czy moje dane są bezpieczne ?

 

 

1. Czy rejestracja  jest konieczna aby móc dokonywać zakupów?

Nie, rejestracja w sklepie nie jest konieczna.

Zakupów możesz dokonywać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach będzie konieczne ponowne wypełnienie danych dotyczących dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych rabatów dla stałych klientów.

2. Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "zaloguj się " i następnie "Zarejestruj się". wypełnić wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link powinien się aktywować i wówczas będzie już można dokonywać zakupów w sklepie.

3. Zapomniałeś  hasła?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Kliknij jeśli nie pamiętasz hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

4. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Tak, jeśli przesyłka nie została jeszcze wysłana. Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu, dlatego też należy to zrobić w możliwie najkrótszym czasie. O rezygnacji poinformuj drogą mailową - informacja ta umożliwi wstrzymanie procesu przygotowania, wytworzenia produktu jak i również wysyłki. W przypadkujeśli paczka została już wysłana to niestety nie ma już możliwości jej rezygnacji.

5. Kiedy otrzymam zamówienie?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki oraz wybranego produktu (patrz informacja na karcie produktu –dostawa w 1 lub 7dni). Produkty z oznaczeniem wysyłka w 1 dzień : wysłana do Paczkomatu lub pocztą do 5 dni roboczych, natomiast kurierem do 2 dni roboczych od daty założenia zamówienia. Produkty z oznaczeniem wysyłka w 7 dni są szyte na zamówienie dlatego też termin ich realizacji jest wydłużony: wysłana do Paczkomatu lub pocztą do 14 dni roboczych, natomiast kurierem max do 8 dni roboczych od daty założenia zamówienia.

 

6. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Tak, możesz dokonać zmiany powiadamiając nas o niej najlepiej w ciągu 24 h -pod warunkiem, że przesyłka nie została już wysłana. W przypadku zmian w zamówieniach z produktami oznaczonymi jako –dostawa w 7dnimożesz próbować dokonać zmian również późniejszym terminie pod warunkiem jednak że zamówienie nie jest już przyjęte do realizacji na szwalni i w trakcie wykonywane.

  

7. Jeśli złoże kilka zamówień czy mogę je połączyć i otrzymać w jednej paczce?

Tak, wystarczy taka informację przekazać mailowo – uwaga!!!  O połączeniuzamówień zostanie poinformowany, jeśli nie otrzymasz takiego potwierdzenia prosimy o ponowny kontakt.

  

8. Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień tylko dla klientów zarejestrowanych. Ponadto wszyscy klienci otrzymują mailowo automatycznie generowane informujące o statusie ich zamówienia: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysyłka zamówienia.

  

9. Czy mogę osobiście odebraćzamówiony towar?

Tak, towar można odebrać tylko i wyłącznie po uprzednim kontakcie z pracownikiem podczas którego zostanie ustalony czas oraz miejsce odbioru w Koszalinie.

 

10. Czy wysyłacie zagranicę?

Tak, wysyłamy również za granicę, ale tylko wtedy gdy zamówienie zostanie opłacone, kartą lub poprzez paypal. Niestety nie istnieje możliwości wysyłki za granicę za pobraniem (nasz przewoźnik nie realizuje takich wysyłek).

 

11. Jakie są koszty dostawy  paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od rodzaju dostawy.

Szczegóły w tabeli.

 

12. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie jeśli nie udało mi się dokonać płatności online poprzez PayU lub Przelewy24?

Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia możesz dokonać płatności na poniższe konto w tytule podając nr swojego zamówienia:

Dane do przelewu krajowego oraz zagranicznego:

Anna Kędzia

ul. Brytyjska 24/14

75-430 Koszalin

mBank Konto    89 1140 2004 0000 3602 6441 6975

Kod SWIFT dla  przelewów  zagranicznych: BREXPLPWMBK 

13. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line, e- przelewem,kartą, wplata własna na powyższe konto, PayPal

 

14. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez sklep.

Po otrzymaniu przez nas zwrotu otrzymasz informację o odrzuceniu zamówienia z powodu zwrotu. Od tego dnia do 14 dni otrzymasz zwrot na konto.

 

15. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłany towar?

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego wykonany był przelew, jeśli płatność wykonywana była online: PayU.pl, PayPal.com bądź przelewy24.pl, pieniądze zwrócimy tym samym kanałem płatności.

 

16. Czy jest możliwość wymiany artykułu?

Tak, informacje o wymianie przekaż mailowo, dodatkowo koniecznie dołącz taka informację do odsyłanego produktu. Wymiana jest bezpłatna. Jeśli wymiana jest pilna taka informacje również przekaż mailowo oraz w informacji przy produkcie.

 

17. Czy wymiana jest płatna ?

Nie, wszystkie wymiany są darmowe, nie musisz nic dopłacać – wystarczy odesłać produkt i oczekiwać na wymieniany produkt.

 

18. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od  daty otrzymania przesyłki. W tym celu Klient powinien wysłać razem z  produktem oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu z zakładki zwroty i wymiany). Uwaga !!! Nie odebranie przesyłki nie jest jednoznaczne z rezygnacja bez podania przyczyny, koszt wysyłki i opłaty za zwrot podlega wtedy regulacji.

Wszelkie zwroty i przesyłkiwysyłane na koszt sklepu ( za pobraniem ) nie będą przyjmowane.

Zwroty prosimy wysyłać koniecznie przesyłkami monitorowanymi np. listem poleconym lub paczką pocztową

 

19. Co zrobić, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

 Towar reklamowany należy odesłać na adres firmy wraz z formularze zwrotu i opisem wady na koszt Klienta. Koszty związane z odesłaniem towaru  reklamowanego zostaną zwrócone po rozpatrzeniu reklamacji.

Klient jest zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia mailowo wady produktu.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia formularza reklamacyjnego wraz z opisem przyczyny reklamacji.

W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

Wszelkie zwroty i przesyłki w przypadku zwrotu uszkodzonego, niekompletnego, niepełnowartościowego towaru wysyłane na koszt sklepu nie będą przyjmowane.

Zwroty prosimy wysyłać koniecznie przesyłkami monitorowanymi np. listem poleconym lub paczką pocztową

 

20.  Jaki nosze rozmiar ?

Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na karcie produktu. Uwaga !!! każdy produkt ma swoją indywidualną rozmiarówkę niekoniecznie zgodną z tradycyjną rozmiarówką którą nosisz.

 

21. Co zrobić jeśli mam problem z doborem rozmiaru lub mam nietypowe wymiary?

Jeśli masz problem z doborem rozmiaru napisz nam swoje wymiary na maila postaramy się pomóc w jego doborze. W przypadku produktów szytych na zamówienie (produkty w których widnieje informacją o możliwości dostosowania długości) możesz napisać swoje wymiary w uwagach wtedy postaramy się je uwzględnić podczas szycia.

 

22. Co oznacza informacja, że długość można dopasować?

Jeśli taka informacja widnieje w produkcie oznacza to, że możemy wykonać dowolną długość produktu (sukienki krótkie max 115cm, długie max 150cm mierzone od pachy). Produkty mogą zostać dopasowane w przypadku np. wysokiego wzrostu również w stanie.

Długości należy podawać – przy sukienkach bez ramiączek od pachy, spódnicach – z boku, w przypadku pozostałych produktów od ramienia.

 

23. Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich wersji kolorystycznych z danego modelu. Dostępne kolory i rozmiary można wybierać tylko po rozwinięciu okienek z kolorem i rozmiarem.

 

24. Czy mogę zwrócić produkt jeśli wcześniej wybrałam inną niż standardowa długość?

Tak, taki produkt również można zwrócić.

 

25. Gdzie umieścić informację o innej długości (dla sukienek gdzie jest taka możliwość-patrz opis na karcie produktu)

Taką informacje proszę uwzględnić w "uwagach dla sprzedawcy" podczas składania zamówienia, pod danymi do wysyłki.

 

 

26. Czy moje dane są bezpieczne ?

Tak, dane są zabezpieczone . Sklep Lejdi nigdy nie udostępniał i nigdy nie będzie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów do celów innych niż związanych z realizacją zamówienia. Dotyczy to zarówno danych adresowych, jak i adresów e-mailowych. Dodatkowo wszystkie przesyłane dane są szyfrowane za pomocą certyfikatu bezpieczeństwa SSL.
Zapraszamy na nasz profil Google+ Follow me on Twitter